Objednání servisu

Víme, že kvalitní servis je základem dobrých vztahů, a proto s dodáním stroje naše služby nekončí.

Velmi nás těší, že jste se rozhodli pro náš výrobek a jsme si vědomi, že právem očekáváte bezporuchovou práci lisu při výrobě kvalitních briket. Ačkoliv byl stroj vyroben z kvalitních komponentů a jeho montáži byla věnována odborná péče, nelze vyloučit, že bude potřebovat drobnou či zásadnější opravu. A protože chápeme servis jako důležitou součást budování důvěry a dobrých vztahů s vámi, zvýhodnili jsme od 1. 3. 2013 podmínky poskytování servisních služeb.

V našem servisním oddělení pracují 3 špičkoví technici a vedoucí servisu, který získal v naší firmě dlouholeté zkušenosti a je schopen poradit zákazníkům i s lisy, vyrobenými na počátku existence firmy.

Co jsme pro vás připravili?

  • opravy a servis briketovacích lisů a ostatních zařízení BRIKLIS do 48 hodin
  • expresní opravy a pravidelné servisní prohlídky
  • modernizaci a rekonstrukci starších nebo poničených lisů, včetně výroby starších typů náhradních dílů
  • nabídky na opravy a modernizace do limitní ceny po domluvě se zákazníkem
  • montáž, demontáž a přemístění strojů
  • zasílání dílů na vaši adresu poštou nebo kurýrní službou
  • zvýšení výkonu lisů BrikStar 30 na BrikStar 50
  • dodatečné doplnění výbavy stroje podle Vašich provozních podmínek a požadavků (chladič oleje, tlumiče vibrací, automatizace provozu, zásobníky, dopravní cesty, signalizace, balení, výměnu oleje a filtrů, atd.)
  • optimalizaci cestovních nákladů sloučením několika servisů po domluvě se zákazníkem, který nevyžaduje okamžitý servis
  • balíčky náhradních dílů a služeb za výhodnou cenu
  • zaškolení nové obsluhy lisu a jeho seřízení
  • prodej náhradních dílů hotově se slevou přímo ze servisního vozidla

 Jak postupovat při objednání servisu?

Před vytočením telefonního čísla vedoucího servisu si zjistěte výrobní číslo briketovacího lisu, jeho typ, případně rok výroby. Urychlí to vzájemnou komunikaci.

 Vedoucí servisu, který vyřizuje Vaši objednávku:

 Stanislav Studenovský     

 e-mail             stanislav.studenovsky@briklis.cz

 e-mail             servis@briklis.cz

 fax                  +420 381 278 325

 mobil              +420 777 750 323

 tel.                  +420 381 278 401

Pracovní doba servisního oddělení         Po – Pá                     6,00 – 14,30 hodin

Pro objednávání servisu preferujeme písemnou formu objednávky e-mailem nebo faxem. Popište závadu svými slovy. Domluvte se s vedoucím servisu  na termínu návštěvy našeho servisního technika.

Výhody písemné objednávky servisu

Připravíme Vám předem návrh a ušetříme Váš čas.

Ušetříme Vám náklady spojením více zakázek.

Písemná forma objednávky je na rozdíl od telefonického rozhovoru závazná a lépe se eviduje.

Máte-li zájem pouze o zaslání náhradních dílů, najděte si v závěrečné kapitole Návodu na obsluhu objednací číslo náhradního dílu podle kusovníku. Když si nebudete jisti, naši pracovníci vám rádi poradí. Přijde-li k nám objednávka náhradních dílů nejpozději do 10 hodin, bude vyřízena ještě týž den, tzn., že bude odeslána poštou nebo kurýrní službou na vámi udanou adresu.

 

Znáte naše servisní techniky?

Jakub Fojtík                    606 669 522

Jakub Málek                   777 750 311

Ručíme vám za kvalitně odvedenou práci našich specialistů, za jejich profesionální přístup a jejich diskrétnost v oblasti know-how zákazníků.

Komentáře nejsou povoleny.